1 dag kvar!!

Selfie med familjen
 

Har nu skaffat en blogg för de som vill följa min resa på andra sidan jorden. Jag har aldrig haft blogg tidigare och vet knappt vad det är, men ska försöka mig på detta iallafall;)
Helgen har bestått av många farväl och idag beger jag mig nu till Köpenhamn med familjen för att spendera sista kvällen tillsammans. Imån går flyget 10.50 från Kastrup och kommer att uppdatera bloggen när jag befinner mig i USA, så ni vet att jag lever!
Hejdå Sverige, hej USA🇺🇸

Mormor
2014-08-03 @ 22:48:45

Oh va kul med din blogg - självklart kommer jag o morfar att följa dig där! Vi säger bara LYCKA TILL o hoppas att du kommer att trivas med din nya "familj".
Puss o kram

Angelica
2014-08-03 @ 23:59:17

Anders ser .. lycklig ut ;)
Jag kommer så glömma kolla här så det är bäst för dig att du skypar ibland!
Kisses




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0