4 månader!!

Har idag varit i USA i 4 månader!! Sjukt vad tiden går fort:) vet att jag har varit dålig på att uppdatera, men har helt enkelt inte haft tid..
Jag mår iallafall bra och det har hänt mycket sen senaste inlägget. Kommer lägga upp lite bilder från vad jag har gjort. Om ca. en vecka åker jag till montreal, canada! Har tagit 3 credits på Wellesley college och den kursen heter "Journey through north America" som handlar om USAs historia, kultur osv. har gått två lördagar mellan kl 9-3 och har min sista lördag denna helgen! Och för att få 3 credits behöver jag också åka till Montreal den 12-14 dec, och i canada är det 19 årsgräns😏🎉  Nästa år måste jag ta 3 more credits, ingenaning vad jag ska välja! Kanske engelska kurser eller criminology and criminal justice!
Den 25 dec - 1 jan kommer Emil och Michelle och hälsar på mig! såååå himla glad och det kommer bli så kul!! Min hostfamilj är nämligen iväg den veckan, så de kommer bo hos mig och 31-1 ska vi bo en natt i Boston!😊
 
firade halloween med mina babes
 
Spelade en fotbollsmatch i detta väder i shorts för kanske en månad sen,var sååå kallt
 
 
har sett en football game också! Ännu en sak att bocka av på min to do list😁 Harvard-Columbia🏈
Träffade Elin en dag i boston💕
 
Mockingjay med kim😁
 
💕💕
Me and the germangirrrrls💖
 
vi besökte också the ice bar i Boston förra helgen! Var himla coolt😁 
 
 
 
mormor
2014-12-04 @ 19:50:04

Äntligen några bloggrader - en väldigt upptagen person förstår jag! Men huvudsaken är att du trivs och har roligt. Tänk att få besök från bror o kusin!! Ska du lussa för din "familj" kanske skulle vara uppskattat. Puss o kram

PS/Skriv ditt kontonr på chatten till mig så sätter jag in lite julklappspengar från mig o morfar och Iris.

Anonym
2014-12-05 @ 10:29:07

Äntligen lite nytt på din blogg :)
Såg kallt ut med shortsen där men också på den fräcka ice baren!

Håller med mormor - att lussa för familjen vore nog mycket uppskattat :)

Puss o kram

Anonym
2014-12-05 @ 10:31:33

Du passar utmärkt som polis :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0