IKEA

40 min ifrån där jag bor finns Ikea. Så förra helgen besökte jag och Sarah Ikea. Det kändes som om jag var hemma I Sverige och var på Ikea i Kalmar haha. För det såg nästan precis likadant ut där inne som hemma!
Jag köpte äntligen nya saker till mitt rum, som min hostmum betalade för. Jag köpte bland annat en soffa, massa kuddar, tavla, påslakan, bord och köpte även hem lite svensk mat!!
mitt rum är sååå mycket bättre nu och tog lite för och efter bilder för skojs skull😚
 
 
 
 

 
 
Efter:
 
 
 
Var ju kanelbullens dag också😬 
 
Sååå gooott 
detta var alltså kön ut från Ikea:/
 
Var i Boston I söndags efter matchen med dessa tjejerna😚
Boston💗
 
Mormor
2014-10-09 @ 19:18:33

Hej igen! Oh vá mysigt det blev. Tacka vet vi IKEA! Stort rum du har verkar det som! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0