1 september

Vad har hänt denna vecka?
I onsdags fick jag äntligen spela fotboll! Jag har gått med i ett lag för både tjejer och killar, dock är det bara en till tjej i laget och resten killar. Vi spelar bara matcher och möter olika lag varje onsdag på en 7manna plan, men det var riktigt roligt och spelarna i mitt lag var jättetrevliga! Så jag kommer nog fortsätta spela varje onsdag med detta laget. Dock hade jag gärna velat spela på en större plan med 11 spelare som jag gör hemma i Sverige men får se hur det bli med det! Just nu är jag nöjd med att få kunna spela fotboll varje onsdag iallafall!
 
I torsdags träffade jag Sarah och Kim, vi lagade mat hos Sarah och åt brownies som efterätt. Vi kollade också på en film, kommer dock inte ihåg vad den hette. 
 
I lördags och söndags besökte jag äntligen Boston med kim, steffie och Agnes. Boston är såååå vackert!! 
 
Nästa vecka börjar barnen skolan igen, så kommer i fortsättningen bara jobba 7-9 på morgonen, sen 3.30-7 på kvällen. 
 
Nu kan jag inte skriva mer för ska äntligen skypa med familjen igen! Men allt är bara bra med mig och hoppas allt är bra med er där hemma as well! :)
Harvard!
 
 

 
Detta är en bild från en lägenhet som jag och mina kompisar besökte i helgen. Utsikten från hans lägenhet är sååå häftigt:):)
 
 
 
Mormor
2014-09-01 @ 18:44:25

Åh va kul att du börjat "kicka lite boll" igen. Härligt att du träffar så många nya trevliga tjejer och killar hela tiden. Skjutsar du barnen till skolan eller går du med dem. Du verkar ha mycket egentid mitt på dagen. Lagar du mat till barnen eller gör familjen det? Antar att du får ta hand om din egen tvätt men får du ta hand om barnens oxå. Det är så skönt att höra att du trivs - då blir jag lugn! Puss o kram i massor!

Svar: Skolbussen kommer och hämtar/lämnar barnen nästan precis utanför huset, så jag går bara med dem och ser till att de hamnar på bussen så det är skönt😊 barnen kommer hem 3.40 och då leker vi sen kommer mamman hem omkring kl. 5-6 och då lagar vi mat tillsammans, eller så gör jag det och hon kör dem till aktiviteter eller så lagar hon maten och jag fortsätter att passa barnen till kl.7😊 hoppas ni ha det bra, saknar er😘 pussss
Emelie

Monne
2014-09-01 @ 22:49:37

Stumpan, vad ringt att höra att allt är bra och att du trivs!!! Fotboll, ja det kan man ute vara utan... Killarna är säkert inte bara trevliga, kan tänka mig att de är snygga också????!!! 😜 Här hemma är det bra, men vi har dragit på oss en liten magbakterie efter Kreta så det blev ingen inskolning för Milian på dagis denna veckan. 😬 Vi är hemma och softar istället. 😊 Ha det bäst och sköt om dig! Puss och kram ❤️

Svar: Ja det är dem😏😏 vad tråkigt! Men låtar ju ändå skönt😇det ska jag, detsamma😘 puss!💗
Emelie

mamma
2014-09-02 @ 08:31:00

Ja, äntligen fick vi skypa med dig igår! Samara, goa katten, tyckte också det var skönt att se och höra din röst :). Hörs snart igen älsklingen! Puss & kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0