6 månader!🇺🇸

Har alltså varit i USA i 6 månader nu och tiden går så himla fort! Ångrar inte en sekund att jag gjorde detta äventyr - att åka som au pair till andra sidan jorden. Jag har träffat så himla många underbara människor under min tid här och känner mig som en i familjen i min amerikanska familj. 
Saknar er alla där hemma i Sverige och hoppas att allt är bra med er as well!
Här kommer lite bilder från de senaste veckorna.
Besökte ännu en gång Ikea med tjejerna👌
Träffade elin en helg och lagade tacos precis som hemma i Sverige💛💙
Love my biiiatches💕
Hockey game at Lowell university!
 
superbowl - Patriots🏆🏆🇺🇸
mormor
2015-02-04 @ 21:53:15

Hej Emelie! Härligt att höra att du fortfarande stortrivs med alla nya kompisar. Ni har också fått mycket snö ser jag. Vi har nog en del på Tjörn också. Sån tur är befinner vi oss i Spanien i Roquetas de Mar. Solen skiner på oss ca 20-25 gr i solen. Lite väl mycket blåst ibland men sitter man i lä så är det helt underbart. Vi har nyss kommit så vi har bara spelat en golfrunda än. Imorgon ska vi ut igen. Vi kommer säkert att trivas här i 2 månader. Saknar alla hemma så klart. Puss o kram och va rädd om dig.

Svar: Hej! Åh vad skönt för er att vara i Spanien i två månader! Hoppas ni får det jättebra där! Saknar er, kram😘
Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0