5 månader och två dagar i USA

Här kommer lite bilder ifrån när Emil och Michelle hälsade på mig i en vecka. Var så himla kul att träffa dem, men också tufft att säga hejdå igen. Hade iallafall en awesome vecka tillsammans med dem!💋 Vi tittade på en NBA game - basketball - celtics en dag! sååå coolt var det!
Visade dem också ett köpcentrum nära mig och även Boston och Harvard några gånger och hade det mysigt hemma hos mig. New years firade vi också i Boston och dagen efter åkte de hem igen och jag åkte till NYC med Elin i fyra dagar. Så kommer lägga upp bilder ifrån det också, men de bilderna kommer i nästa inlägg!
Var iallafall himla skönt att vara ledig i 2 veckor och nu tillbaka till jobbet igen😌
Tack igen för att ni kom och hälsade på mig, love you💗💗 
 
 
 
Springtur med lillebror, kändes precis som hemma💕
 

 
Skridskooo på nyårsafton
 

 

 
 
 
 
 
💗💗
 
mormor
2015-01-06 @ 10:39:40

Hej Emelie! Tack för fina bilder som vi fick dela! Ni fick uppleva mycket under de dagar ni fick tillsammans. Familjen är bäst eller hur? Hoppas du fick fina dagar med Elin oxså. Ser fram emot de bilderna. Kram o puss

Svar: Ja jag hade det jättebra både med Emil och Michelle samt med Elin:) hoppas allt är bra med er!💗
Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0